خلاصه کتاب تبلیغات
خلاصه کتاب تبلیغات
گردآورنده: محمد اژدری
(از آرشیو موضوعی وبلاگ استفاده کنید)
برای پاسخ به این سئوال ما باید شرکت های تبلیغاتی را با انواع رسانه ها مقایسه کنیم و میتوان گفت: هر کدام از آنها دارای شاخص های خاصی هستند . این شاخص ها همان رسیدن سازمانها به اهداف شان است که این برنامه تبلیغاتی را تبلیغ دهنده می تواند انجام دهد. قبل از هر تبلیغات تبلیغ دهنده باید منظور از هدف تبلیغات را مشخص سازد زیرا بسیاری از سازمانها اصلا از اهداف خود با خبر نیستند و نمی دانند باید از چه رسانه یا چه تبلیغاتی استفاده کنند و این همان اشتباه بزرگی است که غیر از هزینه هیچ سود دیگری را در بر ندارد.
کسی که هدف دارد ، هرگز گم نمی شود
منظور از این مبحث اهداف تبلیغات را می گوید یعنی با داشتن هدف و برنامه دقیق می توان بهترین راهکارها را انجام داد.
+ نوشته شده در چهارشنبه یکم خرداد ۱۳۹۲ ساعت 8:47 توسط محمد اژدری
|
با سلام به وبلاگ دنیای پژوهش خوش آمدید. امیدوارم مثمرثمر برای شما پژوهشگران باشد